- 100% van je gesprekken geanalyseerd
- Train agents op het gebied van skills en compliance
- Direct zicht op gesprekken die aandacht nodig hebben
- Duidelijke rapportage richting stakeholders
Een centrale omgeving voor alle inzichten die MANGL je geeft in telefonisch klantcontact. Dashboards, gericht op algemene Quality Monitoring (inclusief compliance), agent skills, sentiment en emotie, gespreksinhoud en aandachtspunten. Niet meer op basis van een steekproef, maar desgewenst op basis van 100% van je gesprekken. Klik eenvoudig door naar de audioplayer en het transcript om specifieke gesprekken na te luisteren, om zo weer te kunnen gebruiken in coaching of overall verbetering van je kwaliteit.
MANGL is voor iedereen die de kwaliteit van klantcontact belangrijk vindt. MANGL kan ondersteunen in verschillende rollen en organisaties. Denk aan de charitatieve instelling die inzicht wil krijgen in hoe het sentiment is van de consumenten die zij (laten) benaderen. Of het telecom bedrijf dat gebruik maakt van facilitaire callcenters, en inzicht wil krijgen in de prestaties van deze partijen. Het facilitaire callcenter dat aan haar (potentiële) opdrachtgevers wil laten zien dat zij kwaliteit hoog in het vaandel hebben, de Quality Manager of Coach van een klantcontact center, die graag wil weten welke agents of gesprekken extra aandacht verdienen of de energiemaatschappij die vroegtijdige churn wil beperken door beter te sturen op compliance en aanpassingsvermogen van de agent.
MANGL is al inzetbaar vanaf €795 per maand, en desgewenst uit te breiden met extra analyse minuten, maatwerk analyses, dashboards en extra gebruikers.
Meer weten? Neem gerust contact met ons op.
“Via MANGL kunnen wij realtime de inspanningen van onze TM-partners volgen en bijsturen op compliance- en commercieel niveau. Met het dashboard hebben wij grip op onze TM-activiteiten, en MANGL is een goede sparringspartner”
Hanneke Warrink | Senior Fundraiser Private Funding - Cordaid
Deze cookies zijn technisch noodzakelijk om onze websites en apps goed te laten functioneren. Tevens zorgen dergelijke cookies er voor dat je bezoek beveiligd is, dat de websites optimaal op diverse beeldschermen kan bekijken en dat je voorkeuren (zoals taal) worden opgeslagen. Voor gebruik van deze functionele cookies is geen toestemming vereist, omdat ze niet of nauwelijks gevolgen hebben voor je privacy. Deze cookies kunnen dan ook niet worden uitgeschakeld.
wij plaatsen een First Party cookie om het gebruik van onze websites en apps te meten. Van de info die wordt verzameld worden anonieme statistieken gemaakt. Deze statistieken geven ons inzicht in hoe vaak onze websites worden bezocht en waar bezoekers de meeste tijd doorbrengen. Op basis hiervan kunnen wij bepalen of (delen van) onze websites aanpassingen behoeven.
Marketing cookies kunnen worden ingezet om ons in staat te stellen om relevante content te tonen.